  • 1. Data: 2005-03-12 11:49:33
    Temat: działalność gospodarcza - jak zacząć??
    Od: "Magik" <w...@i...pl>

    witam

    w najbliższym czasie mam zamiar rozpocząć działalnośc gospodarczą tylko z
    tym ze nie "na mnie" tylko "na ojca" (ojciec pracuje i gdzoeś wyczytałem że
    z tego tytułu opłaty za samo prowadzenie będa o wiele mniejsze (zus, itp.)
    lecz nigdzie nie moge znaleźć szczegółowych informacji na temat jak to
    zrobic i ile dokładnie będa wynosiły opłaty.
    jako że ma to byc sprzedaż więc pozostaje tez problem rozliczania podatku od
    sprzedanych przedmiotów -> kasa fiskalna, bloczki -> wogóle tego nie łapię
    :(
    możecie mi wytłumaczyc w sposób przystępny lub podac link do strony gdzie
    będzie to w sposób przystepny wytłumaczone jak zacząć??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-12 11:51:08
    Temat: Re: działalność gospodarcza - jak zacząć??
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Magik" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > możecie mi wytłumaczyc w sposób przystępny lub podac link do strony gdzie
    > będzie to w sposób przystepny wytłumaczone jak zacząć??

    jezeli ojciec gdzies jest na stale zatrudniony, wowczas bedzie placic tylko
    zdrowotne.

    Podstawy Dg znajdziesz na www.1praca.gov.pl

    p.

  • 3. Data: 2005-03-12 12:23:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    Magik napisał(a):
    > możecie mi wytłumaczyc w sposób przystępny lub podac link do strony gdzie
    > będzie to w sposób przystepny wytłumaczone jak zacząć??

    kup sobie ksiazke pt. "ABC Small Businessu"

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2005-03-12 13:04:38
    Od: "U + T" <m...@b...chce>

    www.twoja-firma.pl

  • 5. Data: 2005-03-14 08:25:30
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Magik wrote:

    > w najbliższym czasie mam zamiar rozpocząć działalnośc gospodarczą
    > tylko z tym ze nie "na mnie" tylko "na ojca" (ojciec pracuje i gdzoeś

    To się nazywa firmanctwo - art. 55 kks - jeśli dobrze pamiętam