eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodywagacje powypadkowe › Re: dywagacje powypadkowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dywagacje powypadkowe
    Date: Mon, 05 May 2008 13:44:20 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <fvmrum$rpb$3@news.onet.pl>
    References: <fvk4f6$eti$1@news.interia.pl> <fvks38$obs$1@news.dialog.net.pl>
    <fvkv03$1jt$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <wvsmy885f1ix.tdsbiqu0085s$.dlg@40tude.net>
    <fvl5b5$3v8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <fvlacq$bjd$3@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dys195.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1209987862 28459 83.14.70.195 (5 May 2008 11:44:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 May 2008 11:44:22 +0000 (UTC)
    X-Sender: cBLfboPodCXcnzSqZBE5n7g2vyHms8aa
    In-Reply-To: <fvlacq$bjd$3@nemesis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:531271
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    > news:080504.221310.psp.242@int.dyndns.org.invalid...
    >
    >> Zwłaszcza, że tam piszą o prędkości projektowej, która niewiele ma
    >> wspólnego
    >> z prędkością dopuszczalną, co minister raczył zaznaczyć:
    >> 5) prędkości projektowej - rozumie się przez to parametr
    >> techniczno-ekonomiczny, któremu są przyporządkowane graniczne wartości
    >> elementów drogi, proporcje między nimi oraz zakres wyposażenia drogi;
    >> prędkość projektowa nie jest związana z prędkością dopuszczalną, o której
    >> mowa w przepisach o ruchu drogowym,
    >
    > Przecież nie napisałem, że to są ścisłe wzory. Ale jeśli droga nie
    > spełnia norm zawartych w przywołanym przeze mnie rozporządzeniu, to
    > należy to oznakować. Najczęściej Polsce właśnie zmieniasz się
    > dopuszczalną prędkość. Stad masa kretyńskich ograniczeń zresztą się bierze.

    drugie gatunek kretynskich ograniczen to takie ktore potrafia stac i
    6miesiecy po zakonczeniu robot drogowych ;)

    i jak tu sie potem dziwic ze Polacy nagminnie lamia ograniczenia
    predkosci... (pomijam kwestie kultury prowadzenia)

    pozdrawiam
    SlawcioD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1