  • Data: 2003-03-06 16:49:47
    Temat: Re: dyskryminujące ogłoszenie o pracy
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy (Dusk)" <vesper(to usun)@bci.pl> napisał w wiadomości
    news:b47okv$iou$1@news.onet.pl...
    > Mam tu wątpiwości, bo dlaczego uważasz, że wiek ma tu znaczneie a nie
    > kwalifikacje?

    Bo mam prawo do własnej subiektywnej oceny, choćby irracjonalnej.

    > Mam na myśli to, że niektórzy postępują według tego co postrzegają
    > subiektywnie; nie wydaje mi się, że należy nastawiać się z góry na
    > 'drapieżność' i postępować podobnie z wyprzedzeniem według własnych
    > domniemań

    Takie jest prawo każdego przedsiębiorcy - jego pieniądze i jego ryzyko
    prowadzenia biznesu. On ryzykuje i on decyduje, a jeśli popełni błąd (np.
    zatrudniając niewłaściwych pracowników) - sam za niego zapłaci, bo straci na
    tym jego firma.
    Próby zmuszania ludzi do podejmowania takich czy innych decyzji w ich
    własnym biznesie pachną mi trochę komuną....

    Pzdr

    A.