  • Data: 2003-03-06 22:01:51
    Temat: Re: dyskryminujące ogłoszenie o pracy
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <vesper(to usun)@bci.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ali Gator" <a...@i...pl> napisał(a) tak:

    > Bo mam prawo do własnej subiektywnej oceny, choćby irracjonalnej.

    Ale nie może ona być dla nikogo krzywdząca z takich powodów - mówimy cały
    czas o oficjalnym, publicznym ogłoszeniu.
    (...)

    > Takie jest prawo każdego przedsiębiorcy - jego pieniądze i jego ryzyko

    Nie podpierajmy wszystkiego pieniędzmi, nie zawsze o to chodzi, to nie
    może być rozgrzeszenie.
    Na pewno wbrew prawu jest podejmowanie działań wykraczających poza nie -
    czyli dyskryminacja, wracamy do głównej kwestii. Tak samo nie można
    zwolnic pracownika bez powodu, choćbyś nie wiem jak go osobiście,
    subuiektywnie nie lubił.

    Jerzy