  • Data: 2003-03-07 11:34:45
    Temat: Re: dyskryminujące ogłoszenie o pracy
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy (Dusk)" <vesper(to usun)@bci.pl> napisał w wiadomości
    news:b48glc$k3a$1@news.onet.pl...

    > Ale nie może ona być dla nikogo krzywdząca z takich powodów - mówimy cały
    > czas o oficjalnym, publicznym ogłoszeniu.

    A kogo krzywdzi to, ze jakis frajer chce zatrudnic ln lysego
    homoseksualiste...

    > Nie podpierajmy wszystkiego pieniędzmi, nie zawsze o to chodzi, to nie
    > może być rozgrzeszenie.

    A czym rozgrzesza Pan wciskanie swego nosa do tego
    Z KIM chce pan X pracowac ?

    CZyz araz bedzie pan karal tych ktorzy sobie sami sklep w ktorym chca robic
    zakupy wybieraja ?

    > Na pewno wbrew prawu jest podejmowanie działań wykraczających poza nie -
    > czyli dyskryminacja, wracamy do głównej kwestii. Tak samo nie można
    > zwolnic pracownika bez powodu, choćbyś nie wiem jak go osobiście,
    > subuiektywnie nie lubił.

    W normalnym kraju WYSTARCZAJACYM powodem jest "widzimisie" tego kto zwalnia.

    Boguslaw