  • Data: 2003-03-07 13:52:16
    Temat: Re: dyskryminujące ogłoszenie o pracy
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <vesper(to usun)@bci.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał(a) tak:

    > W normalnym kraju WYSTARCZAJACYM powodem jest "widzimisie" tego kto
    zwalnia.

    > Boguslaw

    Możnaby to jakoś w takim razie usankcjonować prawnie?
    A co do poprzednich dygresji, to owszem, mój byt określa mi świadomość:
    Zirytowało mnie ogłoszenie, które przytoczyłem, ponieważ akurat mnie
    przydarzyło się tak, że w pewnej firmie nie przyjęto mnie do pracy
    dlatego, że jestem rozwiedziony. Odpowiedziałem na rozmowie, że wolny, ale
    to nie starczyło, no cóż, zastanowiełm się, cóż, nie udało się pominąć
    naciskku rekrutującego, a że w sumie nie robię z tego tajemnicy, więc
    powiedziałem, że wolny znaczy tu rozwiedziony. Dowiedziałem się potem tego
    przypadkeim od kolegi, znajomego tych rekrutujących.
    Dlatego mnie to rusza. To nie jest uczciwe.

    Jerzy