  • Data: 2006-07-23 16:04:23
    Temat: Re: dyskryminacja ze wzgledu na narodowosc czy nie?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:
    > Osoba przedstawiająca się jako *Tomasz Chmielewski* stuknęła w
    > klawisze i oto co powstało:

    > Skąd wiesz zatem, że padłeś ofiarą dyskryminacji?

    Domniemuje.
    Ja tak to odebralem.

    1) sklep jest oznakowany gdzie sie da "przyjmujemy platnosci karta",
    2) pokazalem dowod tozsamosci, czym udowodnilem, ze jestem wlascicielem
    karty,
    3) na pytania, czemu nie chca ode mnie przyjac karty, szef placowki
    odpowiadal tylko gburowato "zadnej dyskusji, musisz placic karta".

    > A wiesz jak się postępuje w Polsce w przypadku wątpliwości co do
    > legalności posiadanej karty? Bo ja szczerze mówiąc nie wiem.

    Alez w moim przypadku nie chodzilo o domniemanie posiadania falszywej
    karty (swoja droga, z niemieckiego banku).

    --
    Tomasz Chmielewski