    From: "Wa219" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: dyskryminacja niepelnosprawnych pracownikow
    Date: Tue, 11 May 2004 23:01:55 +0200

    Użytkownik "Nea" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:c7pud0$2h07$1@news.atman.pl...

    > to tez zalezy , jedne nagrody sa dostepne tylko dla racownikow SC inne sa
    np
    > tylko dla majacych umowe na czas nieokreslony badz pracujacych powyzej
    > okreslonego czasu

    § 13. 1. Dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach pomocniczych,
    robotniczych i obsługi tworzy się fundusz premiowy w ramach posiadanych
    środków na wynagrodzenia.

    2. Wysokość funduszu premiowego, o którym mowa w ust. 1, oraz warunki
    przyznawania premii ustala kierownik urzędu lub jednostki.

    U nas mowia, ze to zalezy od naszego przelozonego, ktory przez 2 lata nie
    wyplacil ani grosza premii. Czy majac ten zapis w ustawie mozna jakos podjac
    interwencje ? Tak naprawde wiem, ze nie zalezy to od bezposredniego
    przelozonego, a mowiac w przenosni "od znajomego krolika", czy da sie cos z
    tym zrobic ?

    > to przysluguje zdaje mi sie kazdemu (od tego roku sluzbie cywilnej takoz)

    A nam tego odmawiaja, czy mozna zlozyc zazalenie na ta decyzje do Inspekcji
    Pracy ?