    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: duzy dziki kot- jakie warunki trzeba spelnic
    Date: Fri, 28 Jun 2002 17:57:02 +0000 (UTC)

    Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> niebacznie popelnil
    news:afhe7s$4ve$1@news.tpi.pl:
    Remek wrote:
    > O! Nareszcie ktoś kto widzi to samo co ja. Mam dwa koty i one
    > Fakt że nawet te dzikie żyją w miastach blisko czlowieka nie
    > znaczy że człowiek jest im niezbędny do zycie. One sie tylko
    > "zurbanizowały" jak wiele innych dzikich zwierząt.
    To o czym piszesz NIE jEST synantropizacja jakiej ulegly np.
    sierpowki, pustulki czy byc moze ostatnio bobry!!!

    > Czy słyszeliście o nowelizacji ustawy - jak tam ona sie nazywa -
    > tej od regulowania spraw zwiazanycn ze zwierzakami. Amnezja...
    > W każdym razie ma zostać przywrócone prawo do zastrzelenia przez
    > mysliwego wałęsających się psów i kotów.
    > A zwierzę wałęsac się bedzie już 100m od zagrody. Znowu pan
    > mysliwy bedzie mógł rolnikowi bezkarnie zastrzelić kundla albo
    > kota na jego własnym polu.
    I MYSLIWY do takiego kotka nie strzeli. Strzeli i to ochoczo kawal
    lobuza-klusownik, przy okazji czlonek PZŁ sam sie mieniacy mysliwym.

    > mysliwego. Czy myslicie że sarenkom sprawia to wielka róznicę?
    > Swoja drogą jakie szkody może spowodować w zwierzynie leśnej
    > wałęsający sie kot?
    Jezeli nie widzialas smierci sarny od kuli, jezeli sama jej nie
    dobijalas (zgodnie z 'tak!' etyka lowiecka) i jezeli nie widzialas
    jak wataha psow osacza i zabija - to faktycznie zadna roznica.
    A walesajacy kot moze zadusic matke i takie ptasiulenki, jakie
    ladniusie, cwierajace zdechna z glodu - lub u pewnych gatunkow
    zostana wyrzucone z gniazda przez ojca./sam nie wykarmi/

    > Jszcze pare takich nowelizacji, a sąsiad będzie mógł znowy
    > publicznie kopać swoja sukę, jak zaszczeka kiedy nie trzeba i
    > zamykac ja na 24 godziny w garażu
    Mylisz pojecia. Za okrucienctwo wobec zwierzat powinno sie po prostu
    wsadzac do pierdla i kombinowac ze znikoma spoleczna....

    > Fjnych mamy ustawodawców (tu ukłon w stronę PSL).
    Bredzisz, wsrod PSLowcow jest najwiecej zacieklych wrogow PZŁ
    A niektorzy jeszcze bardziej zacielki ode mnie.
    Hint: PSL-partia chlopska; sprzecznosc interesow z mysliwymi

    pozdro
    poreba
    co nie chcial brac odpowiedzialnosci przez niepewne oko
    za zbyt dlugie meki sarenki