    From: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: drzwi w taksowce
    Date: Fri, 27 Dec 2002 13:16:09 +0100

    > drzwi w taksowce nie byly zamkniete na stale
    > i czy taksowkarz nie ma obowiazku zatrzymac sie w miejscu bezpiecznym dla
    > pasazerow???
    > nie mialbym watpliwosci, gdybym ja byl kierowca i ja albo moi pasazrowie
    > przyczyniliby sie
    > do zaistnialej sytuacji
    > ale w przypaku zawodowego srodka transortu, czy nie kierowca powinien
    zadbac
    > o bezpieczenstwo pasazerow????

    A moze postaraj sie spotkac z kims z centrali wa ktorej ten kierowca jezdzi?
    Bo z tego co ja wiem to auta firmowe nie maja znizek ani zwyzek - wiec jak
    facio ma auto zarejsetrowasne na swoja dzialalnosc, to moglby to pokryc bez
    straty z ubezpieczenia? Poza ty czesto taksowkarz moze okazac sie malo
    zainteresowany dobrem klienta, ale kierownik danego radiotaksi bardziej moze
    byc zainteresowany opinia swojej firmy.

    pzdr.
    Jarek