  • Data: 2002-12-27 11:11:06
    Temat: Re: drzwi w taksowce
    Od: "Przem" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zasady ogólne
    > Porządek i bezpieczeństwo ruchu na drogach
    > Oddział 1
    > Przepisy porządkowe
    >
    > Art. 45. 1. Zabrania się: , 3) otwierania drzwi pojazdu, pozostawiania
    > otwartych drzwi lub wysiadania bez upewnienia się, że nie spowoduje to
    > zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia,

    KODEKS WYKROCZEŃ
    > Art. 97. (106)

    jestem troche zasmucony powyzszym,
    ale jeszce troche sie podopytuje

    drzwi w taksowce nie byly zamkniete na stale
    i czy taksowkarz nie ma obowiazku zatrzymac sie w miejscu bezpiecznym dla
    pasazerow???
    nie mialbym watpliwosci, gdybym ja byl kierowca i ja albo moi pasazrowie
    przyczyniliby sie
    do zaistnialej sytuacji
    ale w przypaku zawodowego srodka transortu, czy nie kierowca powinien zadbac
    o bezpieczenstwo pasazerow????

    pozdrawiam
    Przem