    From: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Date: Thu, 12 Jun 2003 18:27:04 +0200

    Użytkownik "Beata" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bc878e$jhh$1@news.onet.pl...

    > to jest ona, pozwoliłam jej mieć na świadectwie 3 a nie 2.

    Sama napisalas "... od ucznia" a to jest rodzaj meski,
    rodzaj zenski to uczennica czyli w tym wpadku nalezalo napisac
    "... od uczennicy". Tu nie ma zasady jak np z "prezes"
    gdzie i Pan i Pani to Prezes. *

    Co do hmmm "pozwolenia". Zalosne ....
    Widze, ze to tak dosadnie okresle, ze szajba odbija.
    Osoba takim jak Ty nie powinno dawac sie nawet
    takiego szczepa wladzy jak wladza nauczyciela,
    bo zle to na nich wplywa.

    Na podstawie tego co napisalas to widze ze nalezala sie
    przynajmniej 4 jak nie 5.

    > chce tylko wiedzieć orientacyjnie, czy coś się da

    Co sie ma dac ?
    Ma sie dac odegrac ? Kiedys to nauczyciele nie mieli
    takich problemow - walili po prostu w twarz, czego sam
    doswiadczylem i ta "pedagog" jak kiedys spotkam to
    otwarcie i publicznie zbluzgam z duzym bogactwem
    wulgaryzmow i wcale nie obawiam sie odpowiedzialnosci
    prawnej czy to karnej czy cywilnej, a jakby miala
    czelnosc wplatywac w to prawo to kiepsko
    na tym wyjdzie (pare osob juz kiepsko wyszlo,
    wlacznie z Pania Prezes z jednego z sadow rejonowych)

    > tzn, że uczeń może wszystko?
    > Mamy czekać aż z pistoletami będą przychodzić do szkoły?

    A znasz powiedzenie ze agresja rodzi agresje ?
    Pewnie ze nie moze wszystkiego.
    Zalosny jednak ten czlowiek (nauczyciel)
    co szacunek probuje wymusic sila, na szacunek
    trzeba zapracowac.

    Moja rada w tej sytuacji:
    ZASTANOW SIE NAD SOBA.

    Pozdrawiam,
    Tomek

    * nie zebym uczyl nauczyciela, no skad ;)
    moze jeszcze nauczyciela j.polskiego