    From: Olgierd <n...@o...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: domenowe sprawy
    Date: Fri, 4 Jan 2008 08:28:40 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 03 Jan 2008 16:09:33 +0100, zkruk [Lodz] napisał(a):

    > troche przekrecilem
    > pod xxx.pl nie ma sklepu ogolnodostepnego tylko hurtowy - na zasadzie
    > przedstawienia oferty - bez cen
    >
    > na xxx.com.pl chce postawic sklep internetowy ogolno dostepny.

    Wszystko zależy od tego co to za sklep i co to za domena. Jeśli nazwa
    sklepu jest taka jak domena (a jeszcze lepiej, żeby była to spółka prawa
    handlowego) to możesz mieć problem.

    Druga sprawa to kwestia znaku towarowego. Na bank będziesz miał problem
    jeśli domena stanowi równocześnie słowny znak towarowy (nieco mniejszy
    jeśli słowno-graficzny) zastrzeżony w tej właśnie kategorii (czyli np.
    sprzedaż czy tam marketing czy coś - trudno mi powiedzieć co to za
    branża, chociaż się domyślam przecież ;o)

    Natomiast jeśli to jest po prostu domena, a firma jest po prostu firmą to
    nie widzę problemu.

    Hint: cyfrowe.pl należą do Jarkom Jarosław Banacki, cyfrowe.com.pl
    przekierowuje na fotohurt.pl, należącą do spółki Foto-Hurt SA. W takiej
    sytuacji te dwa sklepy są wobec siebie czyste.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/