  • 1. Data: 2010-08-19 14:55:22
    Temat: dokumentacja medyczna
    Od: "P.apa5.merf" <o...@w...pl>

    czy ktoś miał osobiście doczynienia z uzyskaniem kopi dokumentacji
    medycznej?:O)

    chodzi o to że ktoś dawno temu był gdzies leczony, teraz te informacje są mu
    potrzebne, a nie chce po latach robić kosztownych wycieczek w inną cześć
    kraju i użeranie się z cała szpitalną machiną biurową:O(

    czy można zwrócić się o taką odpłatną kopię listownie i do kogo i jakie mogą
    być koszta takiej operacji?:O),
    dziękuję

  • 2. Data: 2010-08-19 18:47:43
    Temat: Re: dokumentacja medyczna
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    P.apa5.merf wrote:
> [...]
    > kraju i użeranie się z cała szpitalną machiną biurową:O(
    >
    > czy można zwrócić się o taką odpłatną kopię listownie i do kogo i jakie

    koszta maja byc po kosztach, czyli zwykle maja ustaloną cene ksero za
    kartke.
    Oryginalow ci do raka nie dadza bo nie moga.

    Czy wysla ci poczta? Trudno powiedziec, najlepiej zadzwon i sie dowiedz.
    Moga nie robic problemow, a moga robic problemy, bo jak wpadnie komus w
    łapy, a ty potem bedziesz miał pretensje to ktos tam pojdzie siedziec.

    Zapewne poszliby na to, gdyby to twoj lekarz poprosil o kopie
    dokumentacji i wysłaliby do niego. Będą mieli mniej oporów.

  • 3. Data: 2010-08-20 06:40:24
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik P.apa5.merf napisał:
> [...]
    > kraju i użeranie się z cała szpitalną machiną biurową:O(
    >
    > czy można zwrócić się o taką odpłatną kopię listownie i do kogo i jakie

    Przypadek pierwszy - szpital w mojej miejscowości.
    Polazłem do rejestracji, powiedziałem co i jak, dostałem dokumentację do
    ręki i informację, że mam iść do drugiego budynku, bo tam jest ksero.

    Postałem w kolejce, zapłaciłem w kasie, odebrałem kopie dokumentów,
    oryginały zostawiłem u pani od kserografu.

    Przypadek drugi - szpital w innej miejscowości.
    Znalazłem na stronie internetowej telefon, zadzwoniłem, powiedziałem co
    i jak.
    O ile pamiętam musiałem wysłać podpisane przez siebie pismo do szpitala.
    Przysłali dokumentację za darmo.

    W którymś ze szpitali zadano mi pytanie, czy ta dokumentacja będzie
    potrzebna do ZUS-u (nie była).

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 4. Data: 2010-08-20 08:30:51
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 19 Sie, 16:55, "P.apa5.merf" <o...@w...pl> wrote:
> [...]
    > kraju i użeranie się z cała szpitalną machiną biurową:O(
    >
    > czy można zwrócić się o taką odpłatną kopię listownie i do kogo i jakie mogą

    Może to popoże:

    http://www.abc.com.pl/pytanie/1515/7

  • 5. Data: 2010-08-21 14:31:48
    Od: "P.apa5.merf" <o...@w...pl>

    Órzytkownik "Tapatik" napisał:

> [...]
    > co i jak. O ile pamiętam musiałem wysłać podpisane przez siebie pismo
    > do szpitala. Przysłali dokumentację za darmo.

    dzięki, o to chodziło:O)
    chociaż tak mi przyszło do głowy, co będzie jak ta dokumentacja nie będzie
    czytelna, robaczki i ślimaczki:O)