  • 1. Data: 2010-08-18 18:21:52
    Temat: Nieprawdziwa informacja na opakowaniu - zwrot?
    Od: "Marcin [MAC]" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Zakupiłem maszynkę do strzyżenia na opakowaniu której było napisane ze
    obcina od 0 do 21 mm jednak po zakupie okazało się że konstrukcja nie
    pozwala na osiągniecie długości mniejszej niż 1 mm.

    Co więcej na stronie internetowej producent w ulotce dot. tego modelu
    podaje długość od 1 do 21 mm. Większość sklepów internetowych
    oferujących ten produkt także podaje minimalna długość 1 mm.

    Gdy chciałem zwrócić w sklepie Auchan pracownica poinformowała mnie że
    nie zwróci mi pieniędzy bo ona "strzyże nią męża i jest 0" :>

    Co mogę w takim przypadku począć? Maszynkę tę zakupiłem właśnie skuszony
    informacją że strzyże od 0.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2010-08-18 18:25:25
    Temat: Re: Nieprawdziwa informacja na opakowaniu - zwrot?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin [MAC] pisze:

    > w sklepie Auchan pracownica poinformowała mnie że
    > nie zwróci mi pieniędzy bo ona "strzyże nią męża i jest 0" :>
    >
    > Co mogę w takim przypadku począć?

    Skorzystać z pomocy pracownicy Auchan - widocznie ona umie to obsługiwać :)

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-08-19 08:30:15
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    zdejmij nasadkę regulujaca wysokosc ciecia

  • 4. Data: 2010-08-19 22:55:40
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i4iq2d$m46$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > zdejmij nasadkę regulujaca wysokosc ciecia
    I tak pewie wyjdzie ten 1mm.
    Większość maszynek ma taką konstrukce że na 0mm nie ostrzyże. Pozostaje
    maszynka do golenia :-)

    A co do pytania, to zareklamuj na niezgodność towaru z umową i zażądaj
    zwrotu gotówki (odstąpenie od umowy). Sklep ma 14 dni na ustosnkowanie się
    do Twojego zgłoszenia - ciekawe co napisza. Twoje zgłoszenie muszą przyjąć
    (można im wysłac listem poleconym jak będa oporni). Jak w ciągu 14 dni nie
    odpowiedzą to znaczy iż uznali Twoje żądanie.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2010-08-20 08:05:41
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > I tak pewie wyjdzie ten 1mm.
    > Większość maszynek ma taką konstrukce że na 0mm nie ostrzyże. Pozostaje
    > maszynka do golenia :-)

    moja mogla, tylko trza bylo umić ;)
    generalnie golenie sie na zero taka maszynka do debilizm bo mozna sobie
    krzywde zrobić.
    najpierw do 1mm a potem golarka reczna i wio.

    a zwrot maszynki bo nie goli od 0 tylko od 1mm moim zdaniem jest zwyklym
    konsumenckim pieniactwo-cwaniactwem. co jakis czas sie taki delikwent tu
    pojawia i dopytuje sie o zwroty bo na zdjeciu sklepu bylo różowe, na
    opakoaniu rożowo-pomaranczowe a w rzeczywistości pomarańczowe w różowe
    grochy.

    sir