  • 51. Data: 2017-08-07 08:27:37
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-06 o 08:50, Danusia pisze:

    > Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Na co czekasz, pisz szybko. Wielomilionowy naklad zrobi z Ciebie multi
    > milionera.
    > Nie będziesz musiał się chandryczyć na grupach dyskusyjnych.

    napisanie książki to jedno, sprzedać ją z zyskiem to jest problem.
    Oczywiście, są tacy co potrafią, ale to jakby 2 różne rzeczy, więc samo
    napisanie książki nawet najlepszej nie spowoduje, że się ona dobrze sprzeda.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 52. Data: 2017-08-07 09:06:49
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <w...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnooeh2q.g9f.wojciech.bancer@pl-test.org...
> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Kompletnie nie rozumiesz zagrożenia. Nawet jeśli lubisz i pochwalasz PiS,
    > to uświadom sobie jedno: nie będą oni wiecznie rządzić. A w momencie gdy
    > oni utracą władzę, przeciwnicy polityczni będą mieli dokładnie te same
    > narzędzia i te same (już przygotowane) ustawy, i te same przetarte
    > ścieżki.
    >
    > Więc zanim komuś tak dziecinnie pojedziesz, to zastanów się, czy fajnie
    > Ci będzie, jak przeciwna _Twoim_ poglądom opcja polityczna będzie miała
    > takie uprawnienia jakie teraz nadaje sobie np. pan Ziobro.

    To nie chodzi o zagrożenie. Temat ma dwa kierunki:
    1. Ściśle polityczny - powinien być kontynuowany na pl.soc.polityka
    2. Reforma sądów - ta kwestia to już na naszą pl.soc.prawo
    Lecz moje ostatnie newsy nie dotyczą ani pierwszego ani drugiego kierunku
    dyskusji, lecz językowi i kultury wypowiedzi Sonna który jest jakby wyjęty
    wprost z serialu Kiepscy. Na grupie o prawie taki język powinien być
    każdorazowo co najmniej wyśmiany.
    Proszę wyobraźcie sobie wystąpienie adwokata lub prokuratora Sonn na
    rozprawie w Sądzie, które zaczyna się od:
    "Wysoki Sądzie ten debil którego ojciec jest idiotą, któremu pomagają wierne
    i bierne matoły, będące w niektórych Sądach prezesami........" itd.

  • 53. Data: 2017-08-07 19:23:15
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-07 o 05:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Sonn x...@p...onet.pl ...

    > Ale skad pomysł, ze ja mam o to pretensje do sedziów?
    > Najwyzej o to ze to oni powinni to powiedziec tym z okragłego...

    Od dawna o tym trąbią. Od kilkunastu lat. I jakoś wszyscy mają to w
    dupie, zwłaszcza "dobra zmiana"

    --
    Sonn

  • 54. Data: 2017-08-07 21:32:50
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2017 o 19:23 Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > Od dawna o tym trąbią. Od kilkunastu lat. I jakoś wszyscy mają to w
    > dupie, zwłaszcza "dobra zmiana"

    I tu się trzeba zgodzić, zwłaszcza od "dobrej zmiany" nawet opozycja
    oczekuje pozytywnych działań.
    Zła zmiana miała 8 lat na osranie oczekiwań społeczeństwa i samych sędziów.
    I robiła to na tyle skutecznie, że oddała Kaczorowi Polskę za bezdurno, w
    całości, i bez szans na jej odbicie.

    --
    Trefniś

  • 55. Data: 2017-08-07 23:07:18
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-07 o 21:32, Trefniś pisze:

> [...]
    > I robiła to na tyle skutecznie, że oddała Kaczorowi Polskę za bezdurno,

    Fakt.

    --
    Sonn

  • 56. Data: 2017-08-07 23:10:07
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Strażnik z Auschwitz też nie wymyślał prawa. Jesteś idealnym kandydatem na SA-manna.
    Zero mózgu, 300% posłuszeństwa przepisom.

    -----

  • 57. Data: 2017-08-07 23:14:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Żartujesz chyba???
    Usprawnienie pracy sadó jest ostatnią rzecza jaka przyjdzie do głowy sedziom.
    To tak jakby chcieć, aby celnicy składali wnioski o usprawnianei swojej pracy w celu
    odprawy nie pięciuset lecz trzech tysięcy ciężarówek dziennie.
    Im głupsze przepisy, tym łatwiej doczłapać do stanu spoczynku.
    IMHO stan spoczynku winien zostać zlikwidowany, to komunistyczna pozostałośc z
    czasów, gdy sędziom relatywnie mało się płaciło, więc trzeba ich było obdarzyć jakimś
    "deputatem". Dzis sędziowie zarabiają ponadprzecietnie, są niemal nieusuwalni (w
    korpo możesz zostac bez roboty z dnia na dzień), przedkładaja formalizm nad rozum.

    -----

  • 58. Data: 2017-08-07 23:16:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Dobra zmiana po 40 latach impotencji Falandyszów wreszcie uznała w postępowaniu
    cywilnym sobotę nie za dzień roboczy.

    -----

  • 59. Data: 2017-08-08 00:30:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tak jak w usa - jest kampania, sa wybory.

    Tylko czy to lepiej, gdy o losie prokuratora decyduja ... gazety i
    telewizje ?

    No i tam jest jeszcze drobiazg. Sedzia nie sądzi. Sądzą przysiegli.
    Sedzia dba o prawidlowy przebieg procesu.

    Dnia Sun, 6 Aug 2017 17:28:47 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Tak, system prawny w USA to dla mnie żart. Jest podobnie głupi jak ich system miar
    i wag.

    > A co do wybieralności prokuratorów, to właśnie masz ją wprowadzaną: wybałeś PiS,
    który mianuje prokuratórów, czyli Twoje marzenie jest spełnione :-))

  • 60. Data: 2017-08-08 12:35:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    I co proponujesz w zamian ?
    Stan spoczynku to taka emerytura, ktora u nas kazdemu pracownikowi sie
    nalezy.

    W zasadzie nie widze przeszkod, aby im placic skladke do ZUS, ale to
    na jedno wyjdzie.