    From: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [dlugie] Chca mnie mnie podać do Krajowego Rejestru Długów
    Date: Mon, 24 Jan 2005 23:06:14 +0100

    Użytkownik "Sławomir Górski" <g...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ct3n44$fj5$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy to nie oznacza dokładnie tego, ze jezlei nie zapłacę za kolejny okres
    > abonamentowy przez 30 dni to zostaje ona zerwana?
    nie oznacza to automatycznego zerwania - takie zdarzenie daje prawo firmie
    hostingowej do rozwiazania umowy (prawo, z ktorego firma nie musi korzystać)

    > OK. Ale teraz tak sobie pomyślałem, ze regulamin na 100% musiał być
    póżniej
    > zmieniany skoro jest w nim teraz mowa o możliwości zgłoszenia do KRD.
    Czy został ci doręczony nowy wzorzec? Np. mail z nowym regulaminem? Jeśli
    tak, a nie wypowiedziałeś umowy, to stosownie do art. 384(1) kc nowy
    regulamin wiąże strony umowy. W kwestii dowodowej czy dostales regulamin czy
    nie - lezysz :C

    > 31. Zmiany Regulaminu wydane w czasie trwania Umowy są wiążące dla Stron
    od
    > dnia ich umieszczenia na stronach WWW @VirtualCorporation, o ile Abonent
    nie
    > wypowie Umowy w najbliższym terminie wypowiedzenia, nie później jednak niż
    > ciągu 30 dni od ich ogłoszenia. Zmiany Cennika obowiązują Abonenta
    począwszy
    > od następnego okresu abonamentowego.

    zgodnie z 384(1) kc - jesli tak został ci on przedstawiony przy zawarciu
    umowy - np. poprzez podanie linka do strony, gdzie wyskakiwał pop-up.

    biorniąc ciebie powołałbym się na element doręczenia

    tak w zasadzie zapis o KRD jest bez znaczenia, gdyz przekazac informacje o
    dluzniku mozna na podstawie ustawy o udostepnianiu informacji gospodarczych
    (a nie na podstawie umowy)

    p.
    W,