    From: "Sławomir Górski" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [dlugie] Chca mnie mnie podać do Krajowego Rejestru Długów
    Date: Mon, 24 Jan 2005 20:51:16 +0000 (UTC)

    Wirtualna <W...@w...pl.com> napisał(a):

    > ok, na podstawie art. 491 i 492 kc

    Czy to nie oznacza dokładnie tego, ze jezlei nie zapłacę za kolejny okres
    abonamentowy przez 30 dni to zostaje ona zerwana?

    > oooo, punkt dla ciebie - wzorzec umowny winien być doręczony. Wzorzec umowny
    > w postaci elektronicznej winien być udostępniony do utrwalenia - art. 384
    > par.4 kc
    > tyle że niedopełnienie tego obowiązku nie skutkuje "niewiązaniem" wzorca

    OK. Ale teraz tak sobie pomyślałem, ze regulamin na 100% musiał być póżniej
    zmieniany skoro jest w nim teraz mowa o możliwości zgłoszenia do KRD.

    Znalazłem tam jeszcze takie coś, czy to jest aby w porządku (tzn. zgodne z
    kodeksem itp.):

    31. Zmiany Regulaminu wydane w czasie trwania Umowy są wiążące dla Stron od
    dnia ich umieszczenia na stronach WWW @VirtualCorporation, o ile Abonent nie
    wypowie Umowy w najbliższym terminie wypowiedzenia, nie później jednak niż w
    ciągu 30 dni od ich ogłoszenia. Zmiany Cennika obowiązują Abonenta począwszy
    od następnego okresu abonamentowego.

    A tak poza tym tutaj jest, jakby co, link do całego regulaminu:
    http://www.indigo-gold-hosting.com/biuro/21.cgi?www=
    aktywacja
    (link niczego nie aktywuje).

    Pozdrawiam,