    From: "Sławomir Górski" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [dlugie] Chca mnie mnie podać do Krajowego Rejestru Długów
    Date: Mon, 24 Jan 2005 20:24:53 +0000 (UTC)

    Wirtualna <W...@w...pl.com> napisał(a):

    > spokoju
    > Czy właściwie (wyczerpująco) określili do jakiego biura (adres, siedziba,
    > firma)? Mają obowiązek w wezwaniu cie do zaplaty wskazać do którego.
    > Niedopełnienie tego obowiązku i przekazanie danych o dłużniku jest sprzeczne
    > z prawem i karane grzywna do 30'000 pln
    Nie podali tylko adres http://www.krd.pl oraz jedno, jedyne zdanie ' NALEZNOSC
    ZOSTANIE TAKZE ZGLOSZONA DO KRAJOWEGO REJESTRU DLUGOW'

    > głupio myślałeś
    Wiem.
    Ale wg regulaminu m.in. home.pl (II. Rejestracja usług, zawarcie umowy, jej
    zmiana oraz rozwiązanie. Punkt II.3g) istnieją takie rozwiązania. Uprzedzając
    - wiem powinienem się bardziej zainteresować regulaminem MOJEJ firmy
    hostingowej ;)

    > tak, powinieneś zapłacić
    I tak też zrobię, chcę tylko dokładnie dowiedzieć się ( i Ty mi w tym m.in.
    pomogłeś/pomogłaś swoją odpowiedzią), w którym momencie oni (firma hostingowa)
    postepuje nie do końca czysto (m.in. sprawa postraszenia wpisem do KRD).

    Pozdrawiam,
    S.Górski