  • Data: 2006-09-18 08:04:18
    Temat: Re: dług
    Od: "Arapaho" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ha! No i proszę. Tyle jeśli chodzi o twoją potwarz o "nikłej znajomości
    > tematu".

    Widzę, że jesteś dumny z siebie. Ale muszę Cię zmartwić, pierwszy głupszy
    (bez obrazy dla innych) po moich postach by się zorientował, że pracuje jako
    windykator. Ameryki nie odkryłeś. A czytając twoje dalsze wypociny, dalej
    moszna twierdzić, że "wiesz, że gdzieś dzwonią, tylko nie wiesz w którym
    kościele"

    > Bajaj dalej. Tobie za to płacą.

    Przejedź się na plac Zamkowy, tam stoi taki Pan na kolumnie - powiedz mu "że
    on tam nie stał"....

    Co ma jedno do drugiego. Stwierdzilem fakt i g...o mnie to obchodzi, czy Ty
    w to wierzysz czy nie.
    Człowieku, niemasz bladego pojęcia o tym i próbujesz wmówić czytającym, że
    jest inaczej. Skoro pracuję w tym banku i wiem, że BTE są sprzedawane dalej,
    to dlaczego twierdzisz, że bajam? Dalej się potwierdza nikła znajomość
    tematu.....

    Dalsza dyskusja z Tobą, niema najmniejszego sensu.....