  • Data: 2006-09-18 11:35:38
    Temat: Re: dług
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arapaho napisał(a):

    > Myślisz, że windykatorzy to czarna masa? Wszyscy znają prawa i obowiązki
    > klienta. Nikt z buciorami do Twojego domu nie wejdzie bez Twojej zgody i
    > każdy je opuści, po Twojej pierwszej prośbie. Pomijam fakt, że zwykle
    > pierwsze rozmowy odbywają się w drzwiach....

    Do mojej koleżanki jakaś nowa windykatorka zaczęła wydzwaniać na telefon
    komórkowy już o 7 rano. Następnym razem koleżanka ją objechała, to tamta
    zaczęła ja szantażować. Oczywiście koleżanka zadzwoniła do tej firmy
    windykacyjnej i powiedziała jakiemuś sympatycznemu facetowi, który miał
    tam dyżur przy telefonie, że nie życzy sobie już żadnych telefonów
    (dzwonią zawsze, żeby poinformować, że wpłata wpłynęła i zawsze
    bezczelnie pytają kiedy wpłynie następna wpłata - jakby nie wiedzieli,
    że kobieta zawsze płaci określonego dnia miesiąca, no i to jest już
    szczyt chamstwa), to facet jej powiedział: "to chciałaby pani, żeby
    windykator przychodził do pani domu"? Zatkało ją to i nie wiedziała już
    co odpowiedzieć. Reasumując, to te telefony na komórkę są i tak
    bezczelnie chamskie. Nie wyświetla się na dodatek numer telefonu osoby
    dzwoniącej, tylko "zastrzeżony"!

    --
    Kaja