  • Data: 2006-09-18 01:25:00
    Temat: Re: dług
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:eekrrg$cli$1@inews.gazeta.pl...
    > Coś ty się tej własności uparł.
    > Ci co nie mają własnych mieszkań są nieosiągalni dla komorników czy jak?

    Nie, oni mają tytuł prawny do lokalu. Umowę najmu itp.

    Jak już mówiłem wskaż mi art. w KPC (art. 758-1088), który pozwala
    komornikowi zająć majątek, lub wejść do nieruchomości nie należącej do
    dłużnika. Wskaż gdzie jest zapis, że komornik ma prawo przyjść i zająć
    cokolwiek tylko dlatego, że w tytule egz.jest dany adres? Takie to trudne?

    I jeszcze jeden hint:

    "mieszkanie dłużnika" nie jest równy "adresowi zameldowania dłużnika". Co
    najwyżej "adres zameldowania dłużnika", może stanowić "miejsce przebywania
    dłużnika". Ale KPC nie pozwala nawet na zajęcie czegokolwiek w miejscu
    przebywania dłużnika.