    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dlaczego emeryci nie mogą zarabiać ?
    Date: Thu, 11 Oct 2007 22:46:48 +0200

    W odpowiedzi na pismo z środa, 10 października 2007 10:40
    (autor plusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@r...googlegroups.co
    m>):

    > Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego emeryt, który przekroczy określoną
    > kwotę zarobków traci prawo do emerytury? Czy ktoś na tym zyskuje/
    > traci?

    Nieemeryci.
    Taki emeryt jest na garnuszku młodych, a do tego nie płaci składek o ile
    wiem... Więc jak pracuje to odbiera pracę młodym... Miałem znajomego, co
    tylko emerytów zatrudniał, bo właśnie dzięki brakowi składek był do przodu.

    Więc taki emeryt jedzie na garnuszku pracujących, jest konkurencyjniejszy o
    składki oraz o to, że może zarobić mniej, bo i tak + emerytura jest na
    bonusie i odbiera innym pracę.
    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl