  • 11. Data: 2004-01-23 23:05:08
    Temat: Re: Swinia
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    > Zastanów si?... Za opis na Gadu do s?du??? Wiesz co to jest pieniactwo?

    Wiem ze nie ale zapytalem na wszelki wypadek co inni mysla.
    Ogladalemsie troche rozpraw sadowych w telewizji i nieraz wyroki byly
    zaskakujace.
    Wprawdzie sady na niby ale prowadzone przez prawdziwych sedziow i tak jakby
    sie to dzialo naprawde.

  • 12. Data: 2004-01-23 23:05:16
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    > Oczywiscie!
    >
    > Podawaj w te migi do sadu.
    >
    > Przy odpowiednim prowadzeniu sprawy ten kryminalista z pewnoscia dotrzyma
    > dozywocie (no niestety, kary smierci w PL nie ma).

    Ulzyles mi ,bo wiem teraz ze w razie czego kary smierci nie dostane.

  • 13. Data: 2004-01-23 23:05:22
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    > To w ko?cu ?miertelna czy nie?

    Tak. Nie leczona smiertelna a leczona czesto tez.

  • 14. Data: 2004-01-23 23:30:03
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>

    > Jezeli ktos da opis na Gadu-gadu .: "Gdyby ta swinia jednak zdechla nie
    bylo
    > by teraz problemow" i inna osoba domysli sie ze to do niej to czy moge ja
    > podac do sadu za zniewazenie?Czy raczej nie gdyz na opisie mozna takie cos
    > napisac jezeli nie podaje sie wyraznie do kogo jest kierowane.Nawet jak
    cos
    > swiadczy (wczesniejsza choroba smiertelna ) ze to do niej.Obydwie osoby
    sie
    > znaja i jedna drugiej zrobila wielkie swinstwo .

    swinia jest swinia (i niczym wiecej)
    Nie ogladaj na FoxKids bajek "Prosiaki" - bo równiez bedziesz mógl pozwac
    producentów o znieslawienie. :-))))

    zero kierowania sformulowania do kogos (official).
    adresat zrozumie i tyle.

    Dla Ciebie to byl wystawiony ten opis jako:
    - "wlasne dzielo" - mysl wlasna (przemyslenia) - twórczosc
    - cytat czyjs (niekoniecznie znanego autora - szwagier tak gadal)
    - cytat czyjs - autor ....
    - inne pomysly ...

    pozdrowienia

  • 15. Data: 2004-01-24 07:36:57
    Temat: Re: dla mnie LOL
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Pawel 'Blachol'" <p...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:bus5g8$fg9$1@inews.gazeta.pl

    > ja to przyjalem tak:
    > :)))))))))))))))))))))))

    Czyli zaciął Ci się klawisz ")" ?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie mam nic przeciwko ruchom kobiet, byleby były rytmiczne."

  • 16. Data: 2004-01-24 09:35:19
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Grzegorz wyskrobał(a):
> [...]
    > zaskakujace.
    > Wprawdzie sady na niby ale prowadzone przez prawdziwych sedziow i tak

    To się zgłoś do takiego programu, może zostaniesz gwizadą. Ale skierowanie
    spraway do sądu za coś takiego świadczy o niewymownie niskim poczuciu
    własnej wartości, bo tylko osoba z jakimiś megakompleksami założy sprawę
    przez opis na Gadu.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 17. Data: 2004-01-24 11:39:09
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > zaskakujace.
    > Wprawdzie sady na niby ale prowadzone przez prawdziwych sedziow i tak

    Naogladal sie Kolega "Ally Mc Beal" najwyrazniej - tam pozywano nawet za
    sprosne spojrzenia itd....Ale to tylko FILM, fikcja....

    pdr
    Olo

  • 18. Data: 2004-01-24 11:48:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 24. stycznia 2004 00:05 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Grzegorz:

    > Tak. Nie leczona smiertelna a leczona czesto tez.

    na tej zasadzie śmiertelna jest grypa lub nawet przeziębienie.
    Śmiertelną określa się ZTCW chorobę prowadzącą nieuchronnie do śmierci.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)