  • 1. Data: 2004-01-23 17:55:05
    Temat: Renta
    Od: "Michal Lukasik" <michu@[nospam]albedo.art.pl>

    Witam

    Pół roku temu miałem wypadek komunikacyjny za granicą, konkretnie w
    Londynie. Czy w związku z tym mam jakieś prawa do ewentualnej renty czy
    odszkodowania? Niedawno orzeczono mi umiarkowany stopień niepełnosprawności.
    Co można w takiej sytuacji zrobić, do kogo się udać po pomoc?
    Z góry dziękuję
    Paweł

  • 2. Data: 2004-01-24 07:43:41
    Temat: Re: Renta
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <michu@[nospam]albedo.art.pl> napisał w
    wiadomości news:busf97$d9t$1@zeus.man.szczecin.pl

> [...]
    > odszkodowania? Niedawno orzeczono mi umiarkowany stopień
    > niepełnosprawności. Co można w takiej sytuacji zrobić, do kogo się udać

    Wszystkie renty (socjalną też) wypłaca ZUS
    http://www.zus.pl/swiadcze/emer001.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Społeczeństwo nie jest samochodem lecz mułem,