    From: "pyretta" <n...@g...wytnijto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dialery-zbiorowa skarga na tepse-jest cos takiego?
    Date: Sat, 12 Feb 2005 00:20:01 +0100

    "KrzysiekPP" <wrote in message

    to twoj problem a nie tpsa.

    alez wiem ze mój, ale mam nadzieje ze za pare lat bedzie to problem
    naciagaczy (tepsy i tych z ktorymi tepsa dzieli łupy), ze zanim komus nabija
    rachunek beda poinformowac ofiare literami takiej samej wielkości jak te na
    paczce papierosow, albo na trutce na szczury, wtedy bedzie uczciwie.
    ps. nie badz taki pewny ze jak masz blokade to mozesz spac spokojnie, pare
    miesiecy temu pisal jakis facet, ze mial blokade ale musi placic za
    polaczenia zrealizowane przez dialer w tym czasie