    From: Kocureq <a...@...stopce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dialery-zbiorowa skarga na tepse-jest cos takiego?
    Date: Thu, 10 Feb 2005 23:09:48 +0100

    Budzik wrote:

    > jak mój kochany braciszek sie na to zlapał to była to strona www.lolitka.pl
    > jak zainstalujesz ten dialer (zrobiłem to potem testowo przy odlaczonym
    > kablu od telefonu) to zobaczysz ze pojawia sie takie małe okienko (maks 2
    > linijki tekstu), po prawej stronie sa suwaki które wygladaja na nieaktywne,
    > ale sa aktywne - i jak ten cały tekst przewiniesz na dól to na samym dole
    > jest informacja o cenie.

    1) Dialer sie sam nie zainstalowal. Kliknalem na wejdz (czyli na ekranik
    z interesujaca mnie pania - fajnie opalona btw.), przegladarka zapytala
    co zrobic z exekiem. Zapisalem na dysk, odpalilem.

    Otwarlo sie okienko przypominajace przegladarke, na dole w okienku
    wystarczylo kliknac 2 razy zeby obejrzec koszt.

    > Przyznasz ze nie jest wywieszona na widocznym
    > miejscu, tylko schowana, czy tez bedziesz uwazał ze jej umiejscowienie było
    > spowodowane tylko i wylacznie wzgledami estetycznymi???

    Jest schowana. Ale nie pokazales mi dialera ktory sie sam instaluje i
    kotry nie pokazuej ceny. Ten sie sam NIE instaluje i POKAZUJE cene. To
    drugie w sposob niezbyt mily i przyjemny, ale nie o tym byla mowa.

    > Dodatkowo w nowo
    > utworzonym polaczeniu brakuje jakich kolwiek danych, charakterystycznej
    > nazwy polaczenia lub czegokolwiek co sugerowało by zmiane defaultowych
    > ustawien!

    Dodatkowo po kliknieciu "wejscie" program pyta o potwierdzenie, czy sie
    zapoznalem z regulaminem. Wedlug mnie mile dzialanie.

    Nastepnie sprobowal sie polaczyc z jakims numerem prime rate, ale cos mu
    nie wyszlo :]

    Anyway kliknalem na panienke w pasku zadan, na "usun" i sie usunela.

    ŻADNE ustawienia "defaultowe" nie zostaly zmienione.

    > Z innymi dialerami sie nie spotkałem (na szczescie), wiec
    > rzeczywiscie nie mam pojecia czy sa takie które instaluja sie same, dla
    > mnie jednak nie ma to znaczenia.
    > Szkoda ze wiele osób uznaje takie nieswiadome zawarcie umowy za całkowicie
    > poprawne.

    Nie wiem dlaczego program ktory ci przedstawia regulamin (tu mozna sie
    jedynie przyczepic do jego widocznosci) i jeszcze prosi o jego
    zaakceptowanie, nie zmienia ZADNYCH ustawien niby "nieswiadomie" zawiera
    umowe.

    W wyniku powyzszego, kolejny przypadke dialera ktory NIE ROBI tego o co
    wszyscy je posadzaja.

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \