  • Data: 2003-03-31 08:22:05
    Temat: Re: dialer....tak czy nie?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" [...]
    > Ponieważ w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną spenalizowano
    > przesyłanie niezamówionej informacji handlowej to dialera - w mojej
    ocenie -
    > to nie dotyczy.
    > Oczywiście, otwarta pozostaje sprawa odpowiedzialności na podstawie innych
    > przepisów. Oszustwo, kradzież impulsów, uszkodzenie komputera czy co tam
    > jeszcze komuś przyjdzie do głowy, w zależności od funkcji wykonywanych
    przez
    > dialer. Ale nie przesyłanie niezamówionej informacji handlowej.
> [...]

    Wg mnie ma Pan racje.

    Na pewno niejest to przyslanie niezamowionej informacji.

    Mnie chodzi o odpowiedzialnosc za produkt wprowadzany do obrotu.
    Wg mne jest niebezpieniny - moze narazic nieswiadomego uzytkownika
    na ogromne koszty. W takich przypadkach POWINNO sie wymagac,
    by uzytkownik potiwerdzil iz swiadomie godzi sie na to.

    Boguslaw