  • 1. Data: 2008-03-16 17:19:23
    Temat: developer nie wywiązuje się z umowy = co robić?
    Od: Romuś Makiełło <m...@p...fm>

    witam
    jestem ponad 2 miesiące po protokolarnym odbiorze mieszkania. Zgłosiłem 10
    usterek, do tej pory developer nie usunał ani jednej.
    Moje monity ma gdzieś. Co mam robić? Czy jak wystosuję pismo, że usterki
    usunę we własnym zakresie i wystawię za to mu rachunek albo postraszę, że
    przestanę płacić czynsz dopóki kwota zaległości czynszowych nie będzie równa
    temu co wynika z moich obliczeń dot. kwoty usunięcia zgłoszonych usterek?
    Jaki jest spósób na takich skur@#!????? Przypomnę, że w umowie
    kupna=sprzedaży jest mowa o 2 tygodniowym terminie usuwania usterek od dnia
    zgłoszenia.
    Polityka developera polega na tym, żeby tak przeciągnąć klienta, aż sam
    usunie on usterki na swój koszt. Ale moje usterki polegają np. na krzywo
    osadzonym oknie, w wyniku czego np. okna same się zamykają, co wkurza.

    pozdrawiam
    RM

  • 2. Data: 2008-03-16 18:10:12
    Temat: Re: developer nie wywiązuje się z umowy = co robić?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Teoretycznie możesz wziąć rzeczoznawcę sam, i później wezwać dewelopera do zwrotu
    kosztów, ale może sięskończyć przed
    sądem i to Ty musiałbyś pozywać.
    Pamiętaj, że masz rękojmię/gwarancję, jesli niue podpiszesz, że było
    równo/szczelnie/płasko/bez uwag, to masz 3 lata na
    dochodzenie praw.
    JaC

    -----

    > Zgłosiłem 10 usterek, do tej pory developer nie usunał ani jednej.
    > Moje monity ma gdzieś.
    Co mam robić?

  • 3. Data: 2008-03-16 18:55:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Romuś Makiełło pisze:

> [...]
    > że przestanę płacić czynsz dopóki kwota zaległości czynszowych nie
    > będzie równa temu co wynika z moich obliczeń dot. kwoty usunięcia

    Tak chyba będzie najprościej: wezwać do naprawienia grożąc naprawieniem
    we własnym zakresie i daniem zwrotu wydatków, a potem pokrycie ich
    zobowiązania należnościami za czynsz (jeśli oczywiście czynsz płacisz
    tej samej firmie, co budowała!).

  • 4. Data: 2008-03-16 20:07:20
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Bzdura.
    Chyba, że chcesz mieć zlicytowane przez komornika mieszkanie.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-03-17 11:19:01
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 16 Mar, 21:07, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Bzdura.
    > Chyba, że chcesz mieć zlicytowane przez komornika mieszkanie.
    > JaC

    To jest odpowiedź wyjaśniająca wszystko w tym temacie? Może napisz co
    w takim razie ma zrobić, aby wpłynąć na dewelopera, aby naprawił
    zgłoszone uterki, a nie pie***** tylko aby napisać cokolwiek.

  • 6. Data: 2008-03-17 11:29:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SlaVa pisze:

    > To jest odpowiedź wyjaśniająca wszystko w tym temacie? Może napisz co
    > w takim razie ma zrobić, aby wpłynąć na dewelopera, aby naprawił
    > zgłoszone uterki, a nie pie***** tylko aby napisać cokolwiek.

    Ignoruj tego trolla, który nawet cytować poprawnie nie potrafi - u niego
    wszystko "stoi na głowie".

  • 7. Data: 2008-03-17 16:17:52
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Wszystko to w kancelarii i za pieniadze.

    "Pamiętaj, że masz rękojmię/gwarancję, jeśli nie podpiszesz, że było
    równo/szczelnie/płasko/bez uwag, to masz 3 lata na
    dochodzenie praw."

    Mało?
    Trudno, Ty się wysil, najlepiej pójdź i napraw.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-03-17 16:21:24
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Najlepiej słuchać Andrzeja Ławy - co najwyżej dostaniesz jak on kilkanaście kopniaków
    w d... od ochroniarzy.
    Ława wyraźnie w głowę dostał, parę latek wcześniej...
    JaC

    -----