    From: Romuś Makiełło <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: developer nie wywiązuje się z umowy = co robić?
    Date: Sun, 16 Mar 2008 18:19:23 +0100

    witam
    jestem ponad 2 miesiące po protokolarnym odbiorze mieszkania. Zgłosiłem 10
    usterek, do tej pory developer nie usunał ani jednej.
    Moje monity ma gdzieś. Co mam robić? Czy jak wystosuję pismo, że usterki
    usunę we własnym zakresie i wystawię za to mu rachunek albo postraszę, że
    przestanę płacić czynsz dopóki kwota zaległości czynszowych nie będzie równa
    temu co wynika z moich obliczeń dot. kwoty usunięcia zgłoszonych usterek?
    Jaki jest spósób na takich skur@#!????? Przypomnę, że w umowie
    kupna=sprzedaży jest mowa o 2 tygodniowym terminie usuwania usterek od dnia
    zgłoszenia.
    Polityka developera polega na tym, żeby tak przeciągnąć klienta, aż sam
    usunie on usterki na swój koszt. Ale moje usterki polegają np. na krzywo
    osadzonym oknie, w wyniku czego np. okna same się zamykają, co wkurza.

    pozdrawiam
    RM