  • Data: 2004-03-10 22:41:54
    Temat: Re: delegacja a koedukacja
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - niedługo firma wysyła mnie w delegacje (a konkretnie szef mnie wysyła)
    > - zamiast 3 pokoi w hotelu (taki był pierwotny zamiar) wynajęli na 3 dni
    > prywatne mieszkanie z 2 pokojami
    > - mam jechać (jako jedyna kobieta) z dwoma kolegami
    > - w mieszkaniu tym są 3 łóżka: po 1 szt w dwóch pokojach i 1 szt w pokoju
    > dziennym
    > - do tego wspólna kuchnia i ... łazienka

    ale nikt nie kaze Ci korzystac z lazienki w tym samym czasie, co Twoi
    koledzy. bedziesz spala na osobnym lozku, w oddzielnym pokoju, ktory
    pewnie bedzie zamkniety, bo przypuszczam, ze beda tam drzwi. ludzie
    studiujacy lub wyjezdzajacy do pracy za granice czesto mieszkaja po
    kilka osob w jednym mieszkaniu u nic zlego sie nie dzieje. uwazam,
    i jest to moje prywatne zdanie, ze za bardzo panikujesz a reakcja
    Twojego chlopaka jest, delikatnie mowiac, dziwna. problem moglby byc
    wtedy, kiedy kazano by Ci spac w tym samym pokoju ale tam beda trzy
    izby, prawda? uwazam, ze powinnas sie jednak zastanowic czy sie nie
    osmieszysz torpedujac ten pomysl.
    pozdrawiam
    marcin