    From: "Marzena Tarkowska" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: deklaracja wekslowa
    Date: Wed, 25 Feb 2004 19:42:52 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@80.72.33.106

    > Ano. A mowa była WYŁĄCZNIE o wekslu in blanco, czyli wszystkich
    > jego formach. Można założyć że skoro Marzena nie wspomniała
    > o zapisie - to nie zdaje sobie sprawy z jego znaczenia, i wysoce
    > prawdopodobne jest iż podsunięto jej weksel BEZ takiego
    > dopisku :]

    ano nie wiedziala, ale dzieki grupowiczom sie dowiedziala.
    jednak, jak sie okazuje, podpisanie umowy leasingowej, nie jest takie
    proste, jesli sie nie chce zgodzic na wszystkie warunki leasingodawcy, wiec
    nie wiem jeszcze co zrobie ale dobrowolnie sobie nie dam petli na szyje
    zalozyc...
    zastanawia mnie tylko, czy to ja jakas taka upier... jestem i czepiam sie
    "takiego drobiazgu" a inni przechodza nas zagrozeniem wlasnych interesow do
    porzadku dziennego [no dobra, nie chce generalizowac:)], czy poprostu
    zgadzaja sie na wszelkie warunki wychodzac z zalozenia, ze "nie maja innego
    wyjscia". A potem ewentualnie plac[z]a....
    no nie wiem...
    /m.