  • Data: 2004-10-04 07:51:14
    Temat: Re: definicja homofoba
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwysyn pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > http://tinyurl.com/5tm9r
    >
    > Homofobia - termin stworzony w 1972 roku przez Georga Weinberga
    > oznaczający irracjonalny lęk przed zetknięciem z osobami o orientacji
    > homoseksualnej. Obecnie używany do określenia nietolerancji lub
    > dyskryminacji takich osób.

    No sam widzisz, ze wmawaisz innym irracjonalny lek i nietolerancje.

    Widzialem w I Pr TV film o siostrach, ktore prawie caly tulow mialy wspolny,
    jedynie glowy dwie wyrastaly z niego. Bardzo sympatyczne dziewczynki,
    dzieki postepowi medycyny zyly juz kilkanascie lat,
    nie wiem czy jeszce zyja.

    I choc byly bardzo sympatyczne, to nadal sadze,
    ze ludzi NIE JEST to normalne,
    by siastry prawie cale cialo wspolne mialy..

    Wracajac do Ciebie..
    W przyrodzie czesto spotyka sie, ze osobniki tej samej plci
    "wspolzyja". Czesto jest to wyrazem dominacji samca nad "podleglym"
    co widac np u szympansow.
    Ja naprawde rozumie, ze u ludzi tez tak bywa, jednak jestem przeciw
    GLORYFIKACJI "homoseksualnego wspolzycia plciowego"

    Przywileje rodzin nie wynikaja z "seksu", lecz sa kulturowo
    uwarunkowane plodzeniem i wychowywaniem potomstwa..
    ja wiem, ze to nienowoczesne myslenie, ale bycie neinowoczesnym
    niejest karane w RP. Dlategonie widze powodu, by akurat wspolzycie
    homoseksualne mialo dawac jakies szczegolne prawa.

    Boguslaw.

    P S. Popraw prosze ewentualne literowki...