  • Data: 2004-10-04 07:42:03
    Temat: Re: Podsumowanie, było: fotoradar
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwysyn pisze:

    Mam nadziej ze dyskusja nadmeirneisienieprzeciagnie.

    > 1. Pisze sie "fobii".

    No genialny jestes..

    > 2. Ja sie nie boje ludzi myslacych inaczej,

    nawet nie chesz sie przyznac, ze sie boisz... ale to normalne..

    > tylko osmieszam ludzi myslacych wasko.

    Sam wasko myslisz. Tak wasko, ze bez podstaw kwalifikujesz jakie ktoma
    horyzonty myslenia.

    Napisz dlaczego nie moznaby rejestrowac zwiazkow artnerskichj 6 osob
    2 obiety i 4 mezczyzn..

    > Bacz, bys sie nie zakwalifikowal takze do tej kategorii,

    ie dbam o TWOJE reguly kwalifikacji.
    Ty jestes heterofobem.

    > bo ze swoja tendencja do wyciagania pochopnych, falszywych i jedynie
    > slusznych wniosków jestes juz bardzo blisko.

    Jak na razie malo wnioskow wyciagnalem.
    Zastosuj wiec swe reguly dosiebie i sprawdz ile TY wyciagnalec..

    Boguslaw