    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: deep linking
    Date: Sun, 13 Mar 2011 13:13:45 +0100

    > Jednak jeśli taką praktykę zastosujesz w odniesieniu do strony komercyjnej
    > firmy, która zastrzega sobie wszelkie możliwe prawa, to narażasz się na
    > kłopoty.

    Chodzi o blog na którym jest interesujący mnie felieton.
    Jeszcze jedno, czy cytując jedno zdanie z felietonu z podaniem
    kto jest autorem i jak juz wcześniej napisałem z odesłaniem
    linkiem do samego bloga a konkretnie do pełnej treści felietonu,
    czy to może łamać prawa autorskie?

    Chciałem wysłać zapytanie do autora, czy się zgadza na to co
    opisałem powyżej, jednak na blogu nie podaje żadnych danych
    kontaktowych. Szukałem również po nazwisku i niestety nie znalazłem.

    Pozdrawiam
    Darek