  • Data: 2005-08-22 05:12:58
    Temat: Re: dawna rękojmia a działalność gosp
    Od: MarcinS <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Dlaczego uważasz, że jest tu wymóg podpisania przez kupującego? W końcu
    > inne składowe tej umowy doskonale bez podpisu funkcjonują.

    dlatego, że strony muszą razem zadecydowac o tym czy wyłączają rękojmię
    czy nie.
    I jeżeli zapis o tym pojawia się dopiero na fakturze - doręczonej jak
    rozumiem razem z towarem, to sprzedawcy będzie ciężko udowodnić, ze już
    przy zawieraniu umowy obie strony postanowiły wyłączyć rękojmię.

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75