  • Data: 2002-12-20 12:15:29
    Temat: Re: dane osobowe - ustawa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    A co za różnica, czy imienne, czy nie imienne. W gruncie rzeczy ani jedne
    ani drugie mi nie przeszkadzają. Jak nie mam ochoty ich czytać, to wyrzucam
    bez otwierania. Lista niedogodności jest o wiele dłuższa:
    - zniknęły listy lokatorów i napisy na domofonach - więc czasem trudno
    trafić do znajomego;
    - nie można potwierdzić danych kontrahenta, bo większość urzędów
    nadinterpretuje tę ustawę;
    - nie można sprawdzić do kogo należy działka budowlana, która nam się
    podoba i chcielibyśmy ją zakupić;
    - nie można sprawdzić, czyj jest zakupywany właśnie samochód;