eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo... › Re: dane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo...
    From: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo...
    Date: Sat, 29 Nov 2008 23:11:50 +0100

    Mruk wrote:

    > obojetnie czy ukradl celowo czy nieswiadomie, zobil jak
    > nalezalo,naprawil blad, przeprosil

    jeśli coś zrobił to można o tym pisać, że to zrobił
    nie piszę nie prawdy - to nie ja kłamię

    > i ma gosciu racje.takie sprawy zalatwia sie pomiedzy zainteresowanymi
    > stronami a nie na publicznym forum. bez wzgledu na
    > pobudki nie masz prawa nikogo znieslawiac, oskarzac, wydac na niego
    > wyrok i ten wyrok egzekowac, od tego jest prawo i
    > organy wymiaru sprawiedliwosci. takich nadgorliwcow jak ty nalezy
    > zdrowo pala w leb trzasnac,znaczy do sadu o
    > znieslawienie zeby sie nauczyli co wolno,a za co sie "placi".

    po pierwsze - nie ja - ja jestem administratorem forum
    po drugie - jeśli gościu przyznał się do winy to chyba wszystko jasne -
    po trzecie - palnąć w łeb możesz sobie co najwyżej TY

    naucz się cytować w usenecie
    ja nikogo nie zniesławiam publicznie

    > nie mial pojecia co firmuje swoim nazwiskiem)i podanie danych
    > osobowych osoby prywatnej do wiadomosci publicznej.ale wlazles w
    > gxxno.

    nigdzie nie ma danych osobowych - imie i nazwisko to nie dane osobowe

    > brawa dla goscia.jak ma czas i pieniadze to tak cie moze wrobic ze
    > jeszcze twoje wnuki beda pamietaly. moze
    > nauczysz sie ze bycie "prokuratorem,sedzia i katem" w jednej osobie
    > nie poplaca. mam nadzieje
    > ze i jako administratora i jako osobe prywatna przy pomocy sadu i
    > adwokata "pusci cie z torbami"

    za co?
    wczytaj się dokładnie w to co jest tam napisane
    ja jestem administratorem forum i nie mogę odopowiadać za czyjeś wypowiedzi
    mam jedynie reagować gdy treści zamieszczone na forum są niezgodne z prawem

    jakie niby prawo załamałem?

    --
    pozdrawiam