  • Data: 2015-03-16 00:44:35
    Temat: Re: czytanie tego co się podpisuje
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prawie :) W internecie np. rejestrując się na forum treść regulaminu
    przeglądam jedynie pobieżnie, plus ctrl+f na słowa typu "opłata",
    "płatność"...

    Nie czytam też regulaminów związanych z usługami regulowanymi
    przez państwo, z których i tak muszę korzystać, a które są co
    pewien czas aktualizowane (gaz, itp.).

    Resztę czytam. Czasem wychodzi komicznie, np. przedłużając
    umowę z cyfrowym polsatem dostałem do podpisu passus, iż
    przystępuję do programu "smart dom", którego regulamin jest
    mi znany. Poprosiłem więc o w.w. regulamin, czym wzbudziłem
    popłoch u obsługi (nikt wcześniej o to nie prosił); próbowali szukać
    w internecie, ale nie dali rady :) Kolejny raz popłoch wzbudziłem
    odmową przystąpięnia do wspomnianego programu (tu też byłem
    pierwszy).