  • Data: 2006-07-07 12:16:50
    Temat: Re: czynsz po wykluczeniu ze spółdzielni
    Od: " " <1...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > moze opisz kolego konkretniej sytyacje to latwiej bedzie cos doradzic

    - mieszkanie miałem lokatorskie - z przydziału lokatorskiego
    - aby otrzymać to mieszkanie musialem być członkiem spółdzielni,
    wnieść kaucję etc
    - osoba która zajmuje mieszkanie jest tam zameldowana na stałe
    i to ja ją zameldowałem (przyczyny chyba nieistotne)
    - wyprowadziłem się z miasta, więc mieszkanie stało się zbędne
    - z statutu społdzielni: utrata lub wypowiedzenie członkowstwa
    pozbawia prawa do zajmowanego lokalu
    - nie mogę złożyć wniosku o eksmisję z lokalu _do_którego_nie_mam_prawa,

    tyle tytułem wyjasnień, cieszę się, że stracie się mi pomóc.
    BTW, jak się pisze: członkowstwa czy członkostwa?
    W Wordzie obydwie pisownie uchodzą ;)

    Pozdrawiam
    Paweł