  • Data: 2006-07-07 13:06:11
    Temat: Re: czynsz po wykluczeniu ze spółdzielni
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <1...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:e8ljbi$25j$1@inews.gazeta.pl...

    > - osoba która zajmuje mieszkanie jest tam zameldowana na stałe
    > i to ja ją zameldowałem (przyczyny chyba nieistotne)

    mysle ze to jest kluczowy problem
    to w twoim interesie jest zwrocic mieszkanie spoldzielni w takim stanie w
    jakim je otrzymales, otrzymales je bez lokatora i bez lokatora powiniens
    je oddac

    to ty zmaledowales wiec ja teraz wymelduj, mysle ze w statucie spoldzielni
    znajdzie sie odpowiedni paragraf na to