  • Data: 2002-10-20 16:42:33
    Temat: Re: czy to jest ok ?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ssj5 wrote:
    > zdenerwowany, ze dwa razy to samo?
    > dla mnie szkoda juz czasu na dyskusje z Toba.
    > powtorze ci jeszcze raz. dziwie sie, ze udzielasz porady nia majac do
    > dyspozycji umowy, jaka Hania zawarla. od razu dajesz jej propozycje
    > skorzystania ze swoich uslug. Mam wiec pelne prawo ostrzec hanie, by
    > uwazala, zeby po raz kolejny nie padla ofiara oszustwa.

    Hania zgodnie z art. 44 ma pełne prawo dochodzenia swojego wynagrodzenia,
    bez względu na to jaka to była umowa. Liczy się bowiem otrzymana przez nią
    kwota, poziom wynagrodzenia, a nie pułapki lub ich brak w umowie.

    Nasza umowa o reprezentacji wyraźnie mówi o ponoszeniu kosztów przez nas
    kosztów procesu, a nie przez upoważniającą nas osobę.
    O czym więc bzdurzysz odnośnie oszustwa ?

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm