    From: "ssj5" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy to jest ok ?
    Date: Sun, 20 Oct 2002 18:13:56 +0200

    > Na razie widzę, że pajacujesz.
    > Dlatego pytam konkretnie - insynujesz mi próbę oszukania Hanny?
    > Poproszę o konkretną odpowiedź - Tak czy nie?

    a co nie mozesz zrozumiec co napisalem?

    > Ale zastanów się dobrze co odpowiesz, bo z tego co wiem to skazanych za
    > przestępstwa kryminalne wyrzucają z policji.
    > Żebyś mi potem nie chodził po grupach i nie jęczał, że przeze mnie (sic!)
    > straciłeś pracę.

    straszysz czy obiecujesz?:-))))))))))))))))rob swoje. moze w koncu uda ci
    sie doprowadzic cos do konca

    no wlasnie.

    > Siedisz na SDI, więc rzeczywiście nic trudnego. Ale po co to robić?
    > Czyżby panu policjantowi brak było odwagi cywilnej by się przedstawić
    > i mocny w gębie to jesteś tylko jako anonim?

    tlumacz sobie jak chcesz.Tobie widac tez brakuje odwagi podpisac sie
    prawdziwym imieniem i nazwiskiem. ale jesli jestes tym, za kogo uwazaja Cie
    inni forumowicze, to przystojnie wygladasz.ciekawe dlaczego inni maja o
    Tobie takie zdanie co? i moze pochwalisz sie jakims wygranym procesem?
    http://www.sti.org.pl/materialy.htm

    http://www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/mar02/0125.html
    http://www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/mar02/0140.html

    ssj5