    From: "ssj5" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy to jest ok ?
    Date: Sun, 20 Oct 2002 17:31:29 +0200

    > Podaj mi swoje dane i powiedz, że mówiłeś serio, że chcemy
    > ją oszukać, a we wtorek masz pozew jak w banku.
    > To jak ?
    >
    > Arek

    sluchaj prawniku. mowie to co widzisz i jak potrafisz literki zlozyc i
    zrozumiec. sadze, ze dla chacego nie ma nic prostszego jak ustalic dane. a
    dlaczego dopiero we wtorek? czyzby napisanie prostego pozwu zajelo ci tak
    duzo czasu?
    a dziekuje Pawlowi Skarzynskiemu za linka tam znalazlem chocby takie teksty:

    "> sisq.. to jeden z pajacow polskiego usenetu, na pss przedstawiajacy sie
    > dawniej jako astec sa, teraz jako elita.,pl, a de facto arnold buzdygan.
    > jemu nic nie rpzetlumaczysz... perzypadek niereformowalny, i niedouczony
    ;)
    Siem spytam (mialem pewna przerwe w korzystaniu z usnetu) czy to TEN Arnold
    ?
    Tzn. TEN o ktorym swego czasu mowil caly usnet, a wlasciwie mial byc przez
    niego pozwany?
    Jesli sie myle to przepraszam - ale chcialem wiedziec......"

    "Tak. TEN. :)
    I nie mow slowa "Arnold", bo przetwarzasz nielegalnie jego dane osobowe ;]

    "

    rany... ten jelop juz tutaj dotarl :((((

    Pozdrawiam
    "

    i jescze inne. teraz sie nie dziwie, ze tylko buchasz . a jak film
    nakreciles juz?
    pozdr
    ssj5
    ps podaj Hani linka choc do jedenj sprawy wygranej przez ciebie.