  • Data: 2002-10-20 16:01:43
    Temat: Re: czy to jest ok ?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ssj5 wrote:
    > sluchaj prawniku.

    Już się niedawno pytałem Ciebie gdzieś Ty znalazł, że jestem prawnikiem?

    > mowie to co widzisz i jak potrafisz literki zlozyc i zrozumiec.

    Na razie widzę, że pajacujesz.
    Dlatego pytam konkretnie - insynujesz mi próbę oszukania Hanny?
    Poproszę o konkretną odpowiedź - Tak czy nie?
    Ale zastanów się dobrze co odpowiesz, bo z tego co wiem to skazanych za
    przestępstwa kryminalne wyrzucają z policji.
    Żebyś mi potem nie chodził po grupach i nie jęczał, że przeze mnie (sic!)
    straciłeś pracę.

    > sadze, ze dla chacego nie ma nic prostszego jak ustalic dane.

    Siedisz na SDI, więc rzeczywiście nic trudnego. Ale po co to robić?
    Czyżby panu policjantowi brak było odwagi cywilnej by się przedstawić
    i mocny w gębie to jesteś tylko jako anonim?

    [..]
    > i jescze inne. teraz sie nie dziwie, ze tylko buchasz .
    > a jak film nakreciles juz?
    [..]

    A to filmy robi się w 3 dni i takoż wygrywa procesy w naszym kraju,
    że głupio się pytasz?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm