eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy sprzedawca moze odmówić zwrotu? › Re: czy sprzedawca moze odmówić zwrotu?
  • Data: 2004-05-23 09:20:11
    Temat: Re: czy sprzedawca moze odmówić zwrotu?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czesc

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Leo napisał(a):
    >
    > Kupiłem w piątek oryginalne oprogramowanie które z pewnego wzgledu jednak
    > nie bedzie mi przydatne.
    > W sobote chciałem dokonać zwrotu, ale sprzedawca zastawiając się brakiem
    > 'szsefa' odmówił kategorycznie.
    > Czy miał do tego prawo? Czy powinien przyjąć zwrot i oddać mi pieniądze? Czy
    > moze mi odmówić zastawiając się np taką a nie inną polityką firmy? Są na to
    > jakieś przepisy? A moze rzeczywiście on ma rację.......

    Niestety ma rację. Nie ma juz od paru ladnych lat przepisu
    nakazujacego, jezeli towar nie nosi sladow uzywania, przyjecie
    zwrotu w ciagu kilku dni.

    Teraz to zalezy wylacznie od dobrej woli kierownika sklepu. Np. w
    conajmniej jednym supermarkecie wisi duzy napis nad BOK-iem, ze
    mozna zwrocic towar do 10-ciu dni. Ale jest to wylacznie dobra
    wola tego marketu.


    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F
    Nie komentujemy i nie komentujemy, dlaczego nie komentujemy.
    (C) by Boguslaw Majewski - MSZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1