  • 1. Data: 2009-10-16 12:00:13
    Temat: czy prawnik ma szansę nie pójść do piekła?
    Od: "p...@p...onet.pl" <p...@p...onet.pl>

    Pytanie proste a odpowiedź wydaje się też raczej prosta -
    marne szanse. Decydowanie o innych ludziach w trudnych sprawach
    wydaje mi się mieć małe szanse na to by nie być obarczonym błedami
    - to potwierdzone realnym uzywaniem siły i przemocy, wespół
    z uzywaniem tej sily wbrew woli tych ludzi których to dotyczy
    - powoduje ze prawnicy w owym majestacie fałszywego prawa
    popełniją dużo cięzkich zbrodni - wobec tego szansa na to
    by uniknęli owego piekła jest raczej mała. To czy w miedzyczasie
    nie zrobili tez czegos dobrego mz raczej nie zamazuje odpowiedzialnosci
    za zrobienie tych zlych rzeczy o ktorych mowa - jakas pociecha to
    jest

  • 2. Data: 2009-10-16 12:10:47
    Temat: Re: czy prawnik ma szansę nie pójść do piekła?
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > Pytanie proste a odpowiedź wydaje się też raczej prosta -
    > marne szanse.

    Czemu nie zapytasz prowadzącego Cię psychiatry?

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2009-10-16 12:12:59
    Od: p...@p...onet.pl

    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czemu nie zapytasz prowadzącego Cię psychiatry?

    Bo jego odpowiedz mnie niezbyt interesuje - pytanie jest defakto retoryczne

  • 4. Data: 2009-10-16 20:38:01
    Od: "czarny.swierk" <c...@o...pl>

    Dnia 16-10-2009 o 14:10:47 Paweł <b...@m...com> napisał(a):

    > Czemu nie zapytasz prowadzącego Cię psychiatry?

    Dlaczego przy okazji nie ostrzegasz, że normalny psychiatra zwiększy dawkę
    leków pacjentom bezkrytycznie wierzącym w uczciwość prawników?

    --
    pozdrawiam
    adam

  • 5. Data: 2009-10-16 23:01:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    p...@p...onet.pl pisze:

    > Pytanie proste

    Prawnik nie może iść do piekła, bo zna kruczki prawne, które pozwalają
    tego uniknąć.

    --
    @2009 Johnson

  • 6. Data: 2009-10-17 10:57:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Prawnik nie może iść do piekła, bo zna kruczki prawne, które pozwalają
    > tego uniknąć.

    Kruki lubił Odyn. Aktualny (ponoć) Szef woli gołębie i kruczków nie
    toleruje ;->

    Ale to kwestia czysto teoretyczna niestety... Choć zgodnie z ogólną
    teorią znakomita większość skutecznych prawników powinna się smażyć:
    wiedząc, że ich klient popełnił przestępstwa, które popełnił, będą
    kombinować, żeby nie tyle złagodzić jego karę, ale wręcz przekręcić
    fakty. A to tylko wierzchołek góry lodowej.