    Date: Sat, 03 Jun 2006 23:13:24 +0200
    From: rafalg <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy policja udzieli informacji?

    j...@W...gazeta.pl napisał(a):

    > No nie dociera, co się pisze. Jesli obrazenia są do 7 dni, to i tak sprawa
    > zostanie umorzona.

    Nie wiem co ma nie docierac.
    Wiem, ze zostanie umorzona, o ile pokrzywdzony nie bedzie chcial dzialac
    z oskarzenia prywatnego, a poniewaz mamy pewnosc, ze w tej sprawie moze
    chodzic tylko i wylacznie o
    ten rodzaj procedury to chcielismy sie dogadac z poszkodowanym. A
    zreszta policjant powiedzial, ze ta sprawa i tak umrze smiercia
    naturalna, bo nie wiadomo kto tak naprawde byl sprawca w tej bojce.
    Co wiecej, jak sie przed chwila dowiedzialem moj kolega ma status
    swiadka, wiec ewentualna zmiana na niekorzysc jest malo prawdopodobna..