    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy policja może odmówić pomocy ?
    Date: 2 Jul 2006 23:36:38 +0200

    > Troche poźno zadaję pytanie.Dziecko mieszka ze mną, ma 17 lat. Od przeszło
    > roku były mąż nie chce oddać paszportu dziecka, ze złośliwości abyśmy razem
    > nigdzie nie pojechały.Upominałam się wielokrotnie ja i dziecko o oddanie
    > dokumentu.W czerwcu dziecko wyjechało na zagraniczne wakacje odprowadził je
    > ojciec i na lotnisku wręczył paszport. Dziś przylatuje z wakacji moje
    > dziecko, wyjdzie po nie były mąż aby zabrać jej paszport.Wbrew zakazowi ja
    > też chcę tam pójść i poprosiłam policję na lotnisku o asystę przy odbiorze
> [...]
    Coś Ty nawijasz makaron na uszy. Leciał kiedy samolotem? Bo ja niedawno
    lecialem. Każdy podchodzi ze swoim paszportem do odprawy. Słowa kluczowe "
    paszport i pojedyńczo". Kazdy odbiera swój paszport sam od wopisty. Potem
    dziewczyna niech wsadzi paszport w spodnie. Już widzę jak ktoś na lotnisku
    będzie się z nią szarpał i co zrobią mu mundurowi na taka okoliczność. A tak na
    marginesie. Taki straszny ten facet nie jest bo jednak dał paszport jak chciała
    jechać. Tomek