  • Data: 2008-11-02 14:50:09
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 2 Nov 2008 14:26:22 +0100, lublex napisał(a):

    > Zakładam, że Twoje intencje są czyste!
    > Niestety takie założenia mogą i napewno zrobią, i zechcą na tym zarobić
    > różni nieuczciwi ludzie (terroryści, handlujący bronią, narkotykami, żywym
    > towarem, dziećmi...).
    > A teraz zastanów się jak świat w tym również i Polska, ma się przed tym
    > bronić. I zrób to zanim zaczniesz nas obrażać przywołując czyjeś uśmiechy
    > czy próby wyłudzenia publicznych pieniędzy (ty to nazywasz zbiórką na wody
    > geotermalne!).

    Człowieku, o czym ty w ogóle pie..olisz????
    Poświęć może trochę czasu i przeczytaj blog Konrada, będziesz wiedział o co
    tu właściwie chodzi i nie będziesz sie więcej kompromitować. Ja siedziałem
    dzisiaj całą noc czytając jego bloga od samego początku do samego końca i
    powiem tyle - było warto - m.in. po to, żeby nie robić z siebie idioty tak
    jak ty to robisz.

    --
    best regards,
    scream